תרגום וורדפרס – הוכרז יום בינלאומי לטובת העניין

מה אתם עושים בא' חול המועד פסח, ה-24 לאפריל 2016? אם יש לכם זמן פנוי, אולי תרצו להשתתף ביום הבינלאומי לטובת תרגום וורדפרס לעברית או שאר שפות?

24.4.2016 - תרגום וורדפרס
24.4.2016 – תרגום וורדפרס

תרגום וורדפרס לשפות שונות – הייתם מאמינים שיכריזו על יום בינלאומי לטובת העניין?

טוב, אתם כבר בטח יודעים שמערכת וורדפרס משמשת פלטפרומה לכרבע מכל אתרי האינטרנט. מה שאולי אתם לא יודעים זה שיותר מ-4,000 מתנדבים מכל רחבי העולם כבר סייעו לתרגם את וורדפרס ליותר מ-160 שפות, כולל עברית כמובן. אגב, אם מעניין אתכם לעקוב אחר פעילות התרגום לעברית והמתרגמים עצמם, תוכלו לעשות זאת כאן עבור עברית בפרט וכאן עבר כל השפות בכלל.

יוזמה מעניינת הוכרזה לאחרונה – תרגום וורדפרס בספרינט למשך יום אחד שלם שיתקיים ב-24 לאפריל השנה. מתוכננים כבר יותר מ-30 אירועים מקוונים שיחלו בחצות (לפי איזור זמן UTC) במעל 20 מדינות שונות וכן אירועים מקומיים אחרים לפי איזור הזמן באותו מקום. אגב, נכון לזמן כתיבת שורות אלה (18 לאפריל אחה"צ) אין אף אירוע שמתוכנן בישראל. אולי תהיו הראשונים להרים אירוע כזה?

לפרטים נוספים ולהרשמה: http://wptranslationday.org

שיהיה לכולם פסח כשר ושמח ויום תרגום בינלאומי מוצלח. 🙂

דוד ארוון

מהנדס תעשיה וניהול בהשכלתי, בעולם המחשבים מאז מחשב ה-AT 286 ובעולם התקשורת כבעל BBS עוד לפני שנולדה רשת האינטרנט. את הדומיין הראשון שלי קניתי בשנת 2000 (עדיין קיים) ומתעסק בבניית אתרים מאז, כשבשנים האחרונות אני מתרכז בוורדפרס בלבד.

כתיבת תגובה

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן