סקירת וורדפרס מס’ 12 – שבוע 48/2016

למה יצרתי את 'סקירת וורדפרס': לאור הצפת המידע בנוגע לוורדפרס וכל מה שמסביב לוורדפרס, החלטתי לעשות סיכומים שבועיים, בעיקר בשביל עצמי, מעין שמירת חומרים מעניינים שארצה לחזור אליהם ולעשות בהם שימוש ביום מן הימים. אני משתף אותם עמכם בשמחה. המידע, אגב, נאסף בעיקר מקבוצות פייסבוק ישראליות הנוגעות לנושא.

והפעם, סקירת וורדפרס מס' 12 לשבוע 48/2016, או בשפת בני אדם – לתאריכים שבין ה-27 בנובמבר ל-3 בדצמבר.

§ אתר Mockups

אמנם לא וורדפרס ישירות, אבל Yossi Molcho שיתף יופי של מקור ל-Mockups חינמיים שלא יכולתי שלא לציין בשביל שימוש עתידי. נפלא בשביל להציג אתרים של לקוחות שבניתם.

קהילת וורפדרס ישראל | 27.11.2016

§ פרויקט חדש מבית שי זאבי

ציון סימיאן נותן טעימה לפרויקט נוסף של Shay Ze'evi. כמו שאני מכיר את שי (עיינו ערך Net-Tuts שלו), זה יהיה פרויקט לטובת הקהילה. שווה לעקוב!

קהילת וורפדרס ישראל | 28.11.2016

§ שורטקודס בהתאמה אישית

Dor Ben Zaken שיתף מאמר שכתב על Shortcodes בו הוא מלמד כיצד להוסיף shortcodes מותאמים אישית. אזהרת צפייה למי שלא מסוגל לראות שורות קוד על המסך שלו.

קהילת וורפדרס ישראל | 29.11.2016

§ שגיאות של מקדמים

Avi Klein שיתף מאמר שכתב על שגיאות שכיחות שעושים מקדמי אתרים. Emanuel Hochstädt כמובן לא יכל להתאפק… 🙂

קהילת וורפדרס ישראל | 30.11.2016

§ בילדר או אלמנטור

טוב, היות ופוג'ו שיחררו את הגרסאות החדשות (v4.0) לתבניות שלהם, בהם הם "החליפו" את הבילדר הפנימי עם תוסף האלמנטור שלהם – אנחנו כנראה עתידים לראות שאלות כאלה שוב ושוב. הפעם השואלת היא חלי וולפסטל – עם מה אתם ממליצים לעבוד? בילדר או אלמנטור? 

קהילת וורפדרס ישראל | 28.11.2016

§ רדי שורה, רדי

Aviv Horenstein Shallev חטפה את הג'ננה על מה שבטוח קרה לכולם – הורדת שורה בעורך הטקסט. היא לפחות מצאה את המקום הנכון להתלונן על כך ולקבל תשובה. אלופה. 

קהילת וורפדרס ישראל | 30.11.2016

§ פילטור תכנים

Rami Yushuvaev שיתף מאמר שלו – מדריך מתקדם לפילטור תכנים בוורדפרס באמצעות WP_Date_Query. אזהרת קוד חמורה. 🙂

קהילת וורפדרס ישראל | 01.12.2016

§ מדריך ל-CSS

ציון סימיאן שיתף מדריך ויזואלי ל-CSS. או במילותיו הוא – אתר חובה לנינג'ות פרונט אנד. אז יאללה כוזרים מהחלל ונינג'ות מהירח. תמריאו לשם.

קהילת וורפדרס ישראל | 01.12.2016

דוד ארוון

מהנדס תעשיה וניהול בהשכלתי, בעולם המחשבים מאז מחשב ה-AT 286 ובעולם התקשורת כבעל BBS עוד לפני שנולדה רשת האינטרנט. את הדומיין הראשון שלי קניתי בשנת 2000 (עדיין קיים) ומתעסק בבניית אתרים מאז, כשבשנים האחרונות אני מתרכז בוורדפרס בלבד.

כתיבת תגובה

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן