סקירת וורדפרס מס' 5 – שבוע 39/2016

סקירת וורדפרס לשבוע 39/2016

לאור הצפת המידע בנוגע לוורדפרס וכל מה שמסביב לוורדפרס, החלטתי לעשות סיכומים שבועיים, בעיקר בשביל עצמי, מעין שמירת חומרים מעניינים שארצה לחזור אליהם ולעשות בהם שימוש ביום מן הימים. ואני משתף אותם עמכם בשמחה. המידע, אגב, נאסף בעיקר מקבוצות פייסבוק ישראליות הנוגעות לעניין.

תוכן עניינים
קורס בניית אתרים של אוהב ציון – עכשיו הסרט!
מסך טאבלט באמצעות CSS בלבד
חיבור CF7 למערכות CRM
עוד קצת נגישות
צילום מקצועי או עצמי?
אתר דו-לשוני
נעילה מחוץ לאתר
פינת המוסר השבועית
תוסף מעניין ל-WP
חוזה לקידום אתרים
ג'ומלה VS וורדפרס
קבוצת פייסבוק לטובת Elementor
וגם אני עשיתי קצת רעש
שנה טובה

 קורס בניית אתרים של אוהב ציון – עכשיו הסרט!

אז כנראה שאי אפשר שבוע בלי ציון סימיאן שלנו. הפעם בעל הבית השתגע והתחיל לירות סרטוני הדרכה בוידאו, במסגרת קורס בניית אתרים שהוא מעביר. בהמשך גם העלה פוסט עם השאלה איזה מדריכים הייתם רוצים שהוא יעשה.

בנתיים כבר יש 4 סרטונים (אלא אם כן פספספתי משהו). להלן הסרטונים של ציון:

כפתור הרשמה לערוץ יוטיוב באתר וורדפרס

מדריך על שילוב כפתור הרשמה לערוץ יוטיוב באתר וורדפרס (ולא רק).

שכפול-גיבוי - שחזור וסביבת טסטינג לאתרי וורדפרס בקליק

כלי שחוסך עשרות שעות עבודה, סביבת פיתוח מושלמת לאתרי וורדפרס עם גיבוי שחזור והתקנת וורדפרס בקליק מבית wpwith.us - פלטפורמת פיתוח ייעודית לאתרי וורדפרס מוזמנים להתנסות במוצר הוא חינם לשלושה חודשים לחברי הקבוצה ומגיע בתוך ה-CPANEL המוכר והאהוב כל כך.

ננעלתי מחוץ לממשק הניהול – > מה עושים עכשיו?

אחרי מאות אתרים שבנינו השנה הרבה פעמים יצא לנו להיפגש בלקוחות שננעלו מחוץ לאתר כי אין להם את הסיסמא או בגלל עדכון תוספים כזה או אחר שהשבית להם את ממשק הניהול.מה עושים במצב כזה?

פוסטים וטקסונומיות לאתרי וורדפרס

יש ללחוץ על כפתור העריכה כדי לשנות את הטקסט הזה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי צש בלי

מסך טאבלט באמצעות CSS בלבד

במקרה או שלא במקרה, העלה אותו ציון סימיאן הצעה נהדרת להגדרת CSS שתראה את הוידאו שלכם כאילו בתוך מסגרת של טאבלט. בחיי שעושה חשק לעשות וידאו רק בשביל זה!

חיבור CF7 למערכות CRM

Bar Kolenbrener עם השאלה המורכבת של השבוע – האם יש דרך קלה לשייך CF7 למערכות CRM שונות?

עוד קצת נגישות

Barak Koren שיתף מאמר בכלכליסט של עו"ד עופר פרידמן עם עוד קצת שאלות ותשובות בנושא שנטחן כל כך.

קהילת וורדפרס ישראל | 25.09.2016

צילום מקצועי או עצמי?

דיון ארוך ומעניין בעקבות שאלה של Ofer Wiesglass על צילום מוצרים לאתר חנות. התפתח דיון סביב השאלה אם לקחת צלם מקצועי או לא.

קהילת וורדפרס ישראל | 24.09.2016

 אתר דו-לשוני

Or Benbenishti עם שאלה חשובה שחוזרת על עצמה – איך לבנות אתר דו-לשוני? תכל'ס לא ממש התייחסו לשאלה שלו אם להשתמש בסאב דומיין או לא. תרגישו חופשי לחזור לדיון ולהוסיף את דעתכם.

קהילת וורדפרס ישראל | 25.09.2016

 נעילה מחוץ לאתר

Yud Koren עדכן גרסת וורדפרס ונתקע מחוץ לאתר ולפאנל הניהול. הייתכן שזה הפוסט שהיה הטריגר לסרטונים של ציון סימיאן? גם אם כן וגם אם לא, מביא את זה לכאן לטובת אחרים שאולי נתקעו/יתקעו בבעיה דומה. אגב, במקרה דנן זה היה בסוף אשמת W3 Total Cache.

קהילת וורדפרס ישראל | 26.09.2016

 פינת המוסר השבועית

יפה לראות שהמוסר של חברי הקהילה עובד שעות נוספות ולא לוקח כל עבודה. הפעם מדובר על פוסט של David Fastovich בנוגע לאתר עבור אפוציות בינאריות (עוד שיטת הימורים לגזול כסף של אנשים, רק עם שם יפה). ריספקט!

קהילת וורדפרס ישראל | 27.09.2016

 תוסף מעניין ל-WP

כנראה שאנחנו בסימן וידאו השבוע. הנה עוד משהו בנושא – ‏‎Netanel Nir Mohoni‎‏ הצליח לעורר עניין עם פוסט על תוסף WP שיאפשר ל… בעצם, למה לי לשכתב את דבריו? הנה הם עבורכם:

בנובמבר יושק תוסף ל WP שמאפשר לכם לייצר סרטים אוט' לכל מוצר (תמיכה בלמעלה מ 15 מ' סרטים באתר בחודש). המערכת מאפשרת לכם להתחבר ל API , ולייצר סרטים אוט' לכל מוצר שאי פעם תעלו או תעדכנו באתר (כולל שינויים של מחירים תמונות ועוד). כמובן שלא צריך לעשות שום דבר נוסף גם כשמוסיפים מוצרים חדשים לאתר. הסרטונים נוצרים בצורה אוט' לחלוטין לפי קטגוריית המוצר (ו.. שששששש – אל תגלו לאף אחד – אבל אם יש לכם נתונים על הגולש עצמו – המערכת תתאים לו את הסרטון הנכון ביותר עבורו, ויגדיל משמעותית את הרכישה באתר).

כנסו לפוסט לצפות בסרטון המקדים.

קהילת וורדפרס ישראל | 27.09.2016

 חוזה לקידום אתרים

וואוו, נראה לי שהפוסט של Dan Lavie גרר את הדיון הארוך ביותר השבוע. והוא בכלל חיפש חוזה לקידום אתרים. כל כך ארוך הדיון, שלא יצא לי להשלים את כולו. שם אותו כאן בשביל קריאה עתידית.

קהילת וורדפרס ישראל | 27.09.2016

 ג'ומלה VS וורדפרס

נלי אור עם שאלה שיכולה לעזור לאחרים מול לקוחות – ג'ומלה נגד וורדפרס, בעד ונגד.

קהילת וורדפרס ישראל | 29.09.2016

 קבוצת פייסבוק לטובת Elementor

Simcha Yaffa החליט לפתוח קבוצה לטובת Elementor של פוג'ו בלבד. ניתן להצטרף כאן. מהתגובות עולה שיש גם קבוצה בינלאומית ל-Elementor. מוזמנים לחפש אותה בתגובות.

קהילת וורדפרס ישראל | 29.09.2016

 וגם אני עשיתי קצת רעש

פוסט שהעליתי הצליח ליצור קצת רעש – פתרון תקלה באתר מצדיק הוספתו לקטגוריית הלקוחות באתר שלך?

קהילת וורדפרס ישראל | 27.09.2016

שנה טובה

במסגרת הברכות לשנה טובה – הרשו לי לגנוב את הרעיון של Eran Brownstain‎‏ ולאחל לכם שתהיו לheader ולא לfooter. זה נראה יותר טוב בכרזה המקורית. תקליקו. 😉

קהילת וורדפרס ישראל | 29.09.2016

דוד ארוון

מהנדס תעשיה וניהול בהשכלתי, בעולם המחשבים מאז מחשב ה-AT 286 ובעולם התקשורת כבעל BBS עוד לפני שנולדה רשת האינטרנט. את הדומיין הראשון שלי קניתי בשנת 2000 (עדיין קיים) ומתעסק בבניית אתרים מאז, כשבשנים האחרונות אני מתרכז בוורדפרס בלבד.

כתיבת תגובה

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן