התקנת וורדפרס על שירות אחסון של HostGator

התקנת וורדפרס על שירות אחסון של HostGator

אם גם לכם יש חשבון אחסון בחברת HostGator ואתם רוצים להתקין וורדפרס, או שאתם שוקלים לקנות חשבון אחסון ב-HostGator אבל לא בטוחים איך מתקינים שם וורדפרס ואתם רוצים לבדוק זאת קודם – הגעתם למקום הנכון.

לא, אין צורך לקחת הפסקת פיפי. זה יהיה קצר. מבטיח. ולא, אני לא ארחיב על איך פותחים חשבון אחסון ב-HostGator כרגע כי נראה לי שאתם די לחוצים. אם הייתם רוצים הדרכה כזו, תשאירו לי תגובה בנושא.

יאללה. מתחילים. כנסו ל-cPanel שלכם. או באמצעות http://yourdomain/cpanel או http://yourdomain:2082 או לפי המייל שקיבלתם מ-HostGator לאחר ההרשמה.

WordPress installation on HostGator account 01

כך נראה הסיפאנל שלי. עכשיו תגללו למטה אל איזור שנקרא "Software and Services".

הקליקו על "QuickInstall".

ליחצו על WordPress בתפריט למעלה משמאל.

WordPress installation on HostGator account 04

לחצו על Install WordPress.

WordPress installation on HostGator account 05

הזינו את הנתונים שלכם.

במסגרת מס' 1 – בחרו את הדומיין עליו תתקינו את המערכת. ניתן גם לבחור ספריה להתקנה. אם תשאירו את הספריה רקע, וורדפרס תותקן על הספריה הראשית של הדומיין. במקרה שלי אגב, בחרתי בהתקנה על תת-דומיין.

במסגרת מס' 2 – הזנת פרטים אישיים. תוודאו שאתם מזינים כתובת אימייל אמיתית, היות ותקבלו לשם את שם המשתמש והססמא. שם המשתמש אגב יהיה מה שתזינו בשדה Admin User. המלצה: אל תשתמשו בשם Admin היות וכמעט כל ההאקרים מנסים לפרוץ לאתרי וורדפרס באמצעות השם הזה.

3 – לחיצה על Install WordPress להתקנת המערכת.

עכשיו יש לכם הזדמנות לעשות פיפי. אבל מהר! כי ההתקנה לוקחת רק כמה שניות.

WordPress installation on HostGator account 06

בסיום ההתקנה תקבלו את המסך הזה. ליחצו על החץ הקטן למעלה מימין ויפתחו לכם ההרשאות לכניסה לפאנל הניהול של מערכת הוורדפרס שהתקנתם בזה הרגע.

יש שם לינק לפאנל הניהול, שם משתמש וססמא. גשו ללינק שקיבלתם והזינו את שם המשתמש והססמא.

WordPress installation on HostGator account 07

זהו. הבטחתי שזה יהיה מהיר ולא כואב, נכון (אלא אם כן יש לכם שלפוחית רגיזה). אז אם הגעתם עד כאן וקיבלתם את המסך כפי שמופיע אצלי, אז צלחתם את התקנת הוורדפרס בהצלחה. זהו, יש לכם מערכת וורדפרס מותקנת. עכשיו צריך ליצוק לתוכה תוכן.

על כך, בפוסטים הבאים שיגיעו בקרוב…

דוד ארוון

מהנדס תעשיה וניהול בהשכלתי, בעולם המחשבים מאז מחשב ה-AT 286 ובעולם התקשורת כבעל BBS עוד לפני שנולדה רשת האינטרנט. את הדומיין הראשון שלי קניתי בשנת 2000 (עדיין קיים) ומתעסק בבניית אתרים מאז, כשבשנים האחרונות אני מתרכז בוורדפרס בלבד.

כתיבת תגובה

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן