אתר אינטרנט לעסק – למה זה טוב?

בעלי עסקים קטנים רבים מניחים שאין להם צורך באתר אינטרנט לעסק שלהם. העסק מוכר מצוין והם לא מרגישים שום חסרון במצב הנוכחי. חלקם אפילו לא מבינים למה זה טוב ואף מניחים שאתר אינטרנט זה עסק יקר.

responsive

אבל אם אתם כאן, אני מניח שאתם מתחילים להבין כמה אתר אינטרנט הוא הכרח לכל בעל עסק. תנו לי לעזור לכם להבין למה במספר סיבות פשוטות:

    1. אם אתם לא באינטרנט, אתם לא קיימים: פשוט כך. היום כשמישהו מחפש מוצר כלשהו, הוא מתחיל את החיפוש באינטרנט. לפעמים לקוחות פשוט מחפשים דרך להתקשר עם בעל העסק או אפילו את שעות הפתיחה של העסק. אני יכול לספר לכם על עצמי – בפורים האחרון רציתי לצאת במוצ"ש עם הבן שלי למצוא לו תחפושת. לך תמצא חנות תחפושות שפתוחה במוצ"ש. נכנסתי לאינטרנט וחיפשתי אתרי אינטרנט של חנויות צעצועים בשביל לבדוק אם הן פתוחות במוצ"ש. לצערי, לרובם לא היה כלל אתר אינטרנט ולאחרים שכן היה – לא היו שעות פתיחה עדכניות באתר. בסופו של חיפוש מצאתי רק בעל עסק אחד שפתוח במוצ"ש והוא אכן זכה בי כלקוח.
    2. תפוצה רחבה יותר: היום אתם מוכרים לסביבה שלכם. לעיר שלכם. מקסימום קצת יותר מכך. עם אתר אינטרנט פעיל, אתם חשופים לכל המדינה, שלא לומר לכל העולם אם האתר שלכם כתוב גם באנגלית. אם האתר שלכם יכלול גם חנות מקוונת, המוצרים שלכם יוכלו גם להגיע ללקוחות מרוחקים מכם.
    3. נגישות 24/7: העסק שלכם לא זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. וזה מובן, אתם והעובדים שלכם צריכים לנוח. אבל אתר האינטרנט שלכם לא מצריך עובדים ולא זקוק למנוחה. עם אתר אינטרנט בנוי נכון, העסק שלכם יעבוד גם כשהעסק עצמו סגור.
    4. חוסך זמן: אם הקטלוג שלכם זמין באתר, עם תמונות ברורות ותיאור מפורט, תחסכו הרבה שיחות טלפון ושאלות של לקוחות.

הבנתם את הראש. אני בטוח שתוכלו לחשוב על עוד מספר נקודות בהם אתר אינטרנט יכול לעזור לכם.

אז יאללה, צרו קשר ונעזור לכם ולעסק שלכם לעלות על מפת האינטרנט.

דוד ארוון

מהנדס תעשיה וניהול בהשכלתי, בעולם המחשבים מאז מחשב ה-AT 286 ובעולם התקשורת כבעל BBS עוד לפני שנולדה רשת האינטרנט. את הדומיין הראשון שלי קניתי בשנת 2000 (עדיין קיים) ומתעסק בבניית אתרים מאז, כשבשנים האחרונות אני מתרכז בוורדפרס בלבד.

כתיבת תגובה

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן